Smärta

Detta är inget bittert inlägg som det förra även om rubriken inte är så positiv. Men jag har ett litet problem som kan bli mycket större. Jag har nämligen ont i mina benhinnor. Detta beror antagligen på att jag har chockat min kropp med att plötsligt börja dansa varje dag nu när det är ny release. Det blir inte bättre av att jag står i strumplästen hemma framför tv:n på ett hårt trägolv. Men jag fick en idé! Jag stickade nämligen "muddar" som skulle sticka upp ovanför stövlarna när jag gick på högstadiet. Och nu går jag omkring med dom på, så hålls mina onda ben varma och glada:D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

oh det är inte skönt att ha ont i benhinnorna :/ När jag jobbar mycket så får jag också skit ont (hårt golv, helt fel skor , inget direkt stillsamt jobb). Hoppas att dina fina "muddar" hjälper mot din smärta :) kram på daj

2013-09-20 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0