Rekommendaton

Det har hänt igen....:( Jag var ute i lördags och kom hem sent, sov kanske tre timmar innan det var dags att gå upp för att hinna med dagens bestyr. Två dagar senare känner, alltså i måndags då jag skrev mitt senaste inlägg och sa att jag kände mig mosig. Jag var inte bara mosig utan det visade sig senare på dagen att jag var lite mer än mosig = SJUK.....IGEN...... Jag får helt enkelt inte vara ute och dricka eller sova dåligt. Jag vet inte om jag ska leva efter det eller strunta i det och ha lite kul och vara ute och festa ändå som jag hade bestämt för det här läsåret.
Jag har i alla fall en rekommendation till er. Jag har nämligen en teori om att mitt dåliga immunförsvar beror på stress. Jag känner inte så ofta stressad men jag har nästan varje dag och alltid bokad upp min tid och bestämt vad jag ska göra så trots att jag äter och tränar bra så funkar inte mitt immunförsvar så bra. SÅ till rekommendationen: Försök att inte boka upp alla sju dagar i veckan utan bestäm en dag då du inte har nått att göra. Jag sak försöka börja med det nu så får jag se vad det resulterar i.
 
Det blev massa bär i yoghurten till frukost plus att jag snodde en vitamintablett av min syster så nu ska jag bli frisk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0