Colour

Mina grannar måste haft en underhållande liten stund då jag var ute och gjorde lite intervaller. Jag hade på mig gul topp, illrosa sprtbh och illrosa shorts och sprang upp och ner fem gånger:) Efter detta gick jag inne och gjorde några svingar med kettlebells och lite mage och rygg!
Det som för övrigt händer i mitt liv just nu är maasssa SH'bam för jag fick nya koreografin i söndags så jag har dansat varje dag morgon och eftermiddag:) kul men jobbigt! Nu blir det kör och sedan inspelning av julskiva fredag och lördag r


Kommentarer
Postat av: Mariella

sweet men blogga mer!!!! :)))
jag ska skaffa kort på sportlife här o då kan vi träna tillsammans på loven! hihi

2013-09-15 @ 14:41:36
URL: http://chosenpessimist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0