Bättre dag

God morgon på er! Efter att ha sovit som en stock gick jag upp klockan sju och begav mig till gymmet. Det blev en timmas SH´bam och jag börjar känna att koreografin sitter men det är lite kvar och på onsdag är det release!!!
 
Jag hade ett psykbryt igår för att jag kände mig stressad så jag känner mig helt mosig idag och nästan lite sjuk men jag måste försöka plugga ändå. Jag antar att det där psykbrytet berodde på att jag inte sovit så mycket förra natten plus alkohol som gick ur kroppen. Man brukar inte må så bra då. Inte jag i alla fall:P  Jag är i alla fall glad att jag har Gustav som stod ut med mig! Idag mår jag i alla fall bättre - sömn och mat is tha shit!
 
Nu blir det lunch och sedan föreläsning om smak, lukt, kroppstemperatur och pH-reglering:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0