Sockerkaka

Usch och fy och blä. Jag är sjuk...plus att jag har en sån träningsvärk att jag håller på att dö. Ingen bra kombination eftesom man känner sig typ dubbelt så sjuk när det värker i ben och armar samtidigt som man är snuvig och har ont i huvudet.  Men för att få något gott i tillvaron bakade jag en sockerkaka. Jag har faktiskt aldrig bakat någon sockerkaka förut för att jag har fått för mig att det alltid är godare att baka något med choklad i men nu var det de ingredienserna vi hade hemma så det blev sockerkaka och den blev asgod:D:D
 
Jag kan ju passa på att informera er vad det är för RET-fråga som jag jobar med idag:
Hur kan en hälsopedagog använda KASAM som pedagogisk modell när han/hon försöker få äldre människor att vara mer fysiskt aktiva?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0