Räksallad

 
Jag blev väldigt inspirerad av Mariella i Söndags då hon hade med sig en hemmagjord räksallad så jag bestämde mig för att göra en sådan idag till lunch. Jag vill äta den nu men jag får väl snällt vänta tills klockan slår tolv:P Jag älskar verkligen när man haar fixat mat så att man längatr tills man ska äta. Det är så det alltid ska vara tycker jag!
 
I salladen är det isbergssallad, tomat, gurka, avokado och räkor.
Det är även en dressing till också där man bara blandar creme fraish och sweet chilisås.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariella

Haha söt! Nu blev jag sugen på räksallad och jag ska precis äta frukost :(

2013-03-07 @ 09:49:45
URL: http://chosenpessimist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0