Nails

Jag tänkte att eftersom solen skiner ute och det i alla fall ser ut som att det börjar bli vår även om det inte syns på termometern så målade jag naglarna i en vårig färg. Man vill ju se fin ut när jag för det första ska till mormor för att fira henne eftersom hon fyller år idag och för det andra ska på konsert ikväll med Härlanda kammarkör.
Jag har ju nästan alltid målade naglar och jag brukar fixa dom ungefär två gånger i veckan för det är ungefär så länge dom håller sig fina.
Jag börjar alltid med ett underlack så att inte naglen blir missfärgad och sedan två lager av själva nagellacket och sedan avsluta jag med ett överllack så att det håller sig fint lite längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0