Trött men glad

Jag har ju redan berättat att jag har haft en del denna veckan och nu lider den mot sitt slut. I alla fall jobbveckan sen har man ju helgen men den ska nog bara bli härlig!
 
Jag och Gustav gick i alla fall ut och åt i tisdags efter övningen på operan. Vi gick till Puta Madre vilket verkligen är en grym restaurang med jättegod mat, jättegoda drinkar och väldigt trevlig personal. Igår fortsatte övningen på operan och mellan övningen och konserten, vilken för övrigt blev väldigt lyckad, åt jag, Johanna och Mariella på Ching Palace efter att jag hade tagit en snabb runda på gymmet. Jag trodde att jag skulle känna mig helt död idag efter gårdagen men på grund av det fina vädret har jag faktiskt varit ganska pigg (dock inte i morse när jag vaknade:P). Denna dag avslutas framför TV:n och Ernst, mätt och belåten efter en grillmiddag med min käre broder med familj:D
 
Kaffe och tårta efter middagen på Puta Madre
 
Erik och Gustav laddar med sina mobiler innan det var dags att gå upp på den stora operascenen.
 
Olof och Leo leker
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0