Busy

Jag har en känsla av att jag har en väldigt trött men rolig vecka framför mig. Jag har precis haft SH'bam i kållered och kommer vara hemma halv nio och kommer säkert däcka kl nio:P Sedan väntar övning imorgon på operan och sedan konsert på operan på onsdag. En konsert som går av stapeln klockan halv tio på kvällen vilket inte riktigt är optimalt för en tjej som mig som går upp halv sex på morgonen och behöver minst åtta timmars sömn för att fungera normalt. Men kul kommer det nog bli!!! Dessutom ska jag äta middag med Gustav imorgon efter övningen och antagligen träffa mina kära kompis Mariella på fredag:D Bild på mig och Johanna utanför operan (vilket inte riktigt framgår i bilden:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0