Styrketräning

  Sitter för tillfället och dricker thé:D Jag    köpte nämligen nya thésilar idag på indiska som jag nu inviger.
Jag känner mig fortfarande lite sjuk men jag har tränat ändå  idag. Dock inget kettlebellspass eftersom jag inte vill träna någon kondition när jag är sjuk utan bara styrketräning:D
 
 
 
 
 
 
 
Dagens pass:
Johannas benpass som bestod av tre övningar som jag skrev om för några dagar sedan.
5 sorters armhävningar - sammanlagt 90 stycken
Biceps 30 stycken 4 kg
Biceps 3 * 8 stycken  8,5 kg
Axlar  kombination 3 * 4kg
Axlar 3 * 8 stycken
Plankan rak 1 min
Sidplankan 30 sek på varje sida
Clean and jerk  5 stycken 8 kg och 3 stycken 12 kg
 
Min triceps som faktiskt har blivit synlig efter alla armhävningar:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0