Plugg

God morgon:D Ännu en ny vecka har tagit sin början men själv har man inte  ens märkt av att det har varit helg. Och vad kan då detta bero på?... Jo för att jag har ett stort och helt för j...ligt fysoilogiprov på onsdag. Jag älskar egentligen ämnet och skulle gärna vilja jobba eller typ forska om det i framtiden men när man ska pugga in allt om hormoner, hjärtat, lungorna, njuren, levern, hjärnan etc, etc på endast fyra veckor ooch dessutom över jul och nyår så är det inte så roligt längre. Jag har suttit hemma sedan i fredags och pluggat som en idiot. och endast gått ut 1-2 timmar för att träna lite. Jag känner mig helt utstängd från verkligheten och all social kontakt. Och nu ligger böckerna och väntar på mig för ytterligare två dagar av intensivt plugg. (jag kan ju tillägga att min sömn endast förbättrades över en natt för att sedan gå tillbaka till den status den har haft under hela förra veckan:(...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0