Hej mitt vinterland

Vaknade efter 9,5 timmars skönhetssömn utav mig själv. Gud va skönt det är att inte vakna av väckarklockan. Även om man vaknar samma tid som man hade gjort av väckarklockan känns det sjukt mycket bättre utan. Inte bara det att man sovit ut och känner sig utvilad så är det strålande sol ute. Det som kanske förstör lite är att termometern visar - 15 grader så man kommer ju frysa ihjäl om man går ut men det är i alla fall väldigt mysigt att sitta inne och kolla ut:P Det är nästan att man längat tillbaka till jul:D
Det blir ingen träning för mig idag utan jag ska försöka fokusera på att bli helt frisk och passa på att plugga lite körkortsteori så man någon gång kan få det där förbannade körkortet:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0