45 min

Idag tränade jag kettlebells hemma. Jag hade ställt in mig på att göra ett kort pass på ca 30 min eftersom jag kände mig lite stressad över allt jag skulle hinna med. Så när jag hade bytt om och förberett allt, tittade jag på klockan och insåg att jag hade varit en timma sen i min tanke. Jag trodde att klockan var elva när den var tio. Så jag bestämde mig för att göra ett längre kettlebellspass än vad jag brukar alltså 45 min plus balans som de långa passen är om man går till gymmet.   Gud va jobbigt men grymt bra träning:D
 
haha jag var bara tvungen att ta kort på mitt svett:P Alltid när man är på pass på gymmet ser man hur ledarna svettas att det droppar på golvet och jag brukar alltid vara lite avunsjuk för ju svettigare man är desto mer har man tränat (känns det som). Och idag droppade det om mig:) Hoppas det mesta kom på kettlebellsen och inte på mattan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0