Myshelg

Jag har verkligen haft en jättemysig helg med ingen stress. Efter repet i lördags åkte Gustav med mig och Johanna hem och lagade middag och sedan blev det filmkväll. Idag tog vi sovmorgon och sedan åkte jag och Gustav skridskor på Ruddalen. Herre gud va svårt det är men det gick i alla fall lite bättre i slutet och jag ramlade inte en enda gång:P Man borde kanske införskaffa sig ett par egna så man kan träna upp sig lite och framför allt fötterna som typ dör av ansträngning efter bara fem minuter.
Dagen avslutades hos min sånglärare som jag hade på gymnasiet med en timmes sånglektion:D
 
Gustav invigde sina nya skridskor medan jag fick nöja mig med låneskridskor men det gick nästan lika bra det:P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0