Fika

Jag kom precis hem från dansen alltså buggen. Det blir bara roligare och roligare ju mer man lär sig. Innan det hann jag även med lite core-träning på gymmet som jag brukar göra på onsdagar:D
Men innan det var det som mest trevligt denna dag. Då träffades nämligen "gänget", alltså Anna, Sara och Mariella, på Brogyllen och fikade. Det var väldigt mysigt!!!!<3<3. Man kan säga att det var som ett litet hejdå till Sara för hon åker näligen iväg med skolan och seglar i några månader så det är ett tag tills man ser henne igen:(
 
Hoppas du får en trevligt resa Sara!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor H

Haha, shit. När jag läser din blogg blir jag så jäkla förvirrad över vad jag gör med min tid på dagarna. Förstår inte hur du hinner. Är imponerad.

Svar: Planering
gohealthy.blogg.se

2013-02-19 @ 19:00:52
URL: http://outercore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0