Bananpannkaka

Jag provade ett nytt recept idag som jag har fått av en kopis i klassen. Ett väldigt komplicerat recept: 1 banan och 2 ägg :P
Så vad tyckte jag om denna rätt? Den var faktiskt helt okej men jag har lite problem med banansmak och banankonsistens så inte full pott men kanske för den individ som älskar banan. Jag har väldigt svårt med banan. T.ex så gillar jag inte om en smoothie smakar för mycket banan eller om det är mosad banan i en tårta. Jag tycker däremot att det är jättegott om man bara äter en banan som den är men då kan jag inte bita av bitaren genom att dra tänderna igenom den utan måste försiktigt bryta av bitar så att det inye blir slemmigt på något sätt. Och jag bävar inför om jag någon dag skaffar barn och måste mosa bananen för att kunna ge det till ungen.
 
 

Kommentarer
Postat av: nattiiiss

Jag kör samma recept men slänger i två dl blåbär, vips är banansmaken borta :)

Svar: Åhh va bra!! Det måste jag prova!
gohealthy.blogg.se

2013-02-27 @ 21:08:28
URL: http://narcissas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0