Blåslagen

Ja det ser typ ut som att jag har trillat ner för trappan eller nått men jag har bara varit och dansat jazz. Som jag tidigare har sagt så har min danslärare en förkärlek för att rulla omkring på golvet så jag är helt blåslagen. Inte nog med det så har jag även sträckt mig i ljumsken vilket inte bådar gott inför nästa helgs SH´bam-kurs....
 
Annars har dagen varit väldigt bra med simning med idrottsrådet på morgonen och sedan besök av faster plus lite tentaplugg och nu på kvällen 2 timmars jazz:D
 
 
Här är några av mina blåmärken. Har även en svullnad på ryggraden så att jag inte kan luta mig mot ryggstöd så det blir väl bara att träna lite extra rygg denna veckan genom att aldrig luta mig mot nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0