Back on track

Sorry för mitt lilla försvinnande men nu är jag tillbaka med nya krafter och jag har under min lilla paus tagit körkort så nu är nästa grej att se fram emot och vara nervös över SH´bam-utbildningen den 4 och 5 Maj:D:D
 
Jag har även börjat träna igen efter att jag har varit sjuk ett tag så idag blev det intervaller och sedan lite kettlebell:D
 
 
Soligt var det men det blåste så in i he...... och jag hade motvind... Bästa tiden idag blev 36,8 s.
 
..och här är den underbara backen jag gör mina intervaller i:)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va fasen!!! Har jag missat att du tagit körkort?? :O GRATTIIIIS :D

2013-04-28 @ 18:54:37
URL: http://faiithfull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0