Vackra Sverige

Så nu har jag gjort halkan!! Det var inte så farligt som jag trode utan mest kul.
Vi åkte i en minibuss till och från Eksjö där halkan var. Och på hemvägen så började solen gå ner och det var så vackert med alla fina färger på träden tillsammans med himlen som skiftade i rosa och orange. Det är då man verkligen uppskattar Sveriges natur!!  Det kändes dock inte så bra när chauffören tog fram sin mobil och skulle fota himlen samtidigt som han körde speciellt eftersom han körde alldeles för fort.
 
Jag föröskte ta ett kort på den fina himle men jag lyckades inte riktigt:P
 
Just nu håller jag på att baka bullar som jag ska ta med mig till kviberg imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0