Understimulerad

Det märks direkt när jag inte har så mycket att göra. Då börjar jag komma på massa "bra" idéer eller börjar planera massa grejer. T.ex så har jag börjat planera både nyår och min inflyttningsfest. Men för det första så är det inte nyår förrän om två månader, som Mariella så snyggt kommenterade på facebook när jag presenterade mitt förslag:P och för det andra så har jag inte ens en lägenhet att flytta in i.... Men det är kul att planera i alla fall:)
 
En liten oufitbild. Hade kjol på mig idag vilket inte är så vanligt:) Jag försökte även visa mina naglar som jag fixade  men man ser inte så mycket:P
 
Närbild på naglarna:)
Jag måste förresten köpa en ny kamera. Jag använder ju min mobilkamera i fall ni undrar varför det alltid är så dålig bildkvalitet. Men tyvärr hatar jag att lägga pengar på elektronik så jag får se när det köpet blir av...
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tror att jag har en liten digitalkamera som ligger nånstans hemma som jag aldrig använder!

Svar: Åhh!!!:):)
gohealthy.blogg.se

2012-10-22 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0