Sjuk:(

Usch va det suger att vara sjuk!!!!!! Man vill göra massa grejer och är rastlös men man orkar ingenting och hela kroppen gör ont och det spelar ingen roll hur man sitter, står ligger, allt är obehagligt. Det har dessutom satt sig på halsen rejält så jag kan knappt svälja och inte prata för den delen heller för förutom att det gör ont så låter det som att jag har något i halsen:(:( Plus att jag har två hemtentor som måste göras men det går inte att koncentera sig när man hela tiden tänker på att man vill svälja men att det inte gå för då gör det ont:(
Haha oj va depp jag låter. Jag är i alla fall glad för mamma och pappa kom hem idag från Paris och dom hade köpt en jättesöt linskopp som ser ut so en uggla:):):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0