Lycklig

Godmorgon!! Detta är en sådan morgon då jag länner mig lycklig:) Detta händer mig ibland och säsrkilt på morgonen. Jag vet inte varför men det bara är så ibland och det är väl härligt?! Idag kanske det beror på att jag är så pass frisk att jag kan gå till skolan idag plus att jag fick ett mail av min körledare om vilka konserter jag kan vara med på i jul. Självklart fick jag massa julkänslor vilket resulterade i att jag har lyssnat på julmsik hela morgonen:P
Nu ska jag iväg och fixa lite grejer innan dagens seminarium.
Hörs snart:)
 
Ville bara visa en bild på en vitchokladmousse som jag gjorde igår. Den blev väldigt god men eftersom jag gjorde ett recept som var till för 4-6  personer och vi bara var tre så blev det väldigt mycket och jag orkade tyvärr inte äta upp hela min portion:(:P

Kommentarer
Postat av: Mariella

haha lyssnade också på julmusik hela morgonen! vad är problemet liksom hehe.

2012-10-18 @ 12:47:44
URL: http://chosenpessimist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0