Vila

Tanken var att jag skulle gå på ett kettlebellspass ikväll men när när det gör ont i ryggmuskler och magmsuklerna på varje steg man tar så tror jag faktiskt att kroppen vill vila lite. Detta blev alltså igår när jag tränade coren efter ett zumbapass. Jag kör varannan vecka med höga vikter och få reps. och varannan vecka med låga vikter och många reps. Det sistnämnda är denna veckans och fy vad jobbigt det är!!! Man tror inte det när man kör 15 kilo mindre än vanligt men efter 25 reps känns det endel. Jag är dessutom överlycklig för jag gjorde 20x5 armhävningar igår för första gången sedan innan jag blve sjuk, alltså för typ 4-5 veckor sedan och det kan jag ju säga att det känns också en del i bröstmusklerna:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0