Seg

Jag har känt mig asseg idag vilket inte är så konstigt med tanke på att gårdagskvällen spenderades på Andra långgatan och sedan en stund på Neffertiti med massa gött folk. Det var i alla fall väldigt kul så det känns ändå värt att vara lite seg. Det var tänkt att jag skulle träna kettlebells idag och det gjorde jag.... fast inte riktigt på samma sätt som vanligt. I vanliga fall brukar jag dela upp passet i set med  sekunder men idag såg det ut så här:
 
20  tvåhandssving
10x2 enhandssving
10x2 clean and jerk
10 tvåhandssving (längre sving, upp till öronen)
Sedan gjorde jag lite knäböj och andra rumpövningar.
Inte riktigt lika jobbigt som ett vanligt pass men ändå en liten påminnelse för kroppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0