Pappas flicka

Jag kom precis hem från en jättlång promenad i vättlefjäll med pappa. Jag brukade ofta gå i skogen med pappa när jag var liten men nu var det länge sedan sist. Det var i alla fall väldigt mysigt speciellt att äta picknick. Av någon underlig anledning så smakar mat mycket bättre om man äter det utomhus:D
 
 
Jag måste bara berätta vilken skogsnörd pappa är. Han började gå ut i skogen själv när han var runt 13 år och var ute så länge att hans föräldrar började leta efter honom. Och han går fortfarande ut i skogen och tittar på fåglar och djur minst en gång  i veckan:P
 
Själv har jag alltid var lite mer en "pappas flicka" än vad Johanna var. Jag var oftare ute med pappa i skogen och var ute och snickrade med honom än vad Johanna var då hon umgicks med mamma istället:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariella

Åh harald <333333

2012-11-19 @ 00:05:54
URL: http://chosenpessimist.blogg.se
Postat av: Jasmine

Tänk att det minns jag - att du drog dig mer till Harald och Johanna drog sig med till Lena.
Minns också våra små rackartyg ute ;):
Minns du tex.
de gånger vi gick till Arga Gubben och retade upp honom så han började jaga oss. Haha.
Eller när vi skulle gräva ner en "minnes låda" som vi skulle gräva upp 10 år senare, alltså typ NU ?, men lådan låg bara nedgrävd max i några dygn haha.

Svar: Hahaha gud va kul!!!!
gohealthy.blogg.se

2012-11-24 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0