Göteborgsoperan

Under helgen har jag spenderat en del på göteborgsoperna då jag i Lördags gick på operan Rosalka med Gustav  och i Söndags gick på dansföreställnigen Hemland? med mamma. Jag tyckte nog bäst om Hemland av dessa två även om det egentligen är helt omöjligt att jämföra dom men jag är lite mer facinerad av dans än av opera. Jag blev dock positivt överskad av Rosalka. Det är första gången jag går på en opera och jag trodde att man skulle tycka att det var lite för mycket men man blev mest imponerad av deras röster. Tänk att kunna sjunga så!!!!
Men Hemland..... Gud va duktiga dansarna var!!!!!! De kunde i princip röra sina kroppar hur som helst och musiken var asbra!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0