Härlig söndagsmorgon

Min dag startade väldigt bra idag:) Jag började med en frukost bestående av havre- och quinoagröt med linfrön och ägg och på gröten hade jag bär och keso. Det är inte riktigt lika gott med bara bär men det är bättre än sylt eftersom det inte är något tillsatt socker:) Sedan övningskörde jag till hjällbo där jag och mamma sprang en runda på ungefär tre kilometer. Nu sitter jag och pluggar biologi medan jag väntar på att min bror och hans familj ska komma hit och äta lunch:)


Kommentarer
Postat av: Träningsproffset_93

Hej! Kan du inte lägga upp receptet till dina hemmagjorda proteinbars? ;pPPpPPPp och är det banan i receptet? :s:s mina blev ju inte så bra hihih. Puss och kram Mvh Mariella Lundman

2012-05-06 @ 20:08:44
URL: http://chosenpessimist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0