De senaste dagarna

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera men jag skyller på vädret:P Man vill ju inte sitta inne framför datorn när det är 30 grader ute:)

Men här kommer lite bilder från de senaste dagarna




Johanna som sagt bal i onsdags och hon och hennes kompisar kom till balen i en limo:)



I torsdags var det kör och efter kören grillae vi korv och sjöng i en park. Väldigt mysigt


Senare på kvällen gick vi förbi valand där Shillerska hade bal för att träffa Mariella och Anna och kolla på deras fina klänningar


Igår hade vi redovisning i historia-biologi-arbete



Sedan åkte vi hem till Sofia och badade

Idag blir det mest plugg inför mitt sista prov som jag har på måndag och ikväll ska vi på 60årskalas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0