10 dagar kvar

Nu är det ungefär tio skoldagar kvar tills jag tar studenten!!!:) Jag har faktiskt ångest för jag vill inte sluta gymnasiet. Jag älskar ju Ale gymansium!!! Men jag har ju faktiskt en del kvar i skolan närmare bestämt fyra saker:
Fysikslutprov!!!!! 14/5
Bal 17/5
redovisning arbete om abort 25/5
Teoretiskt röstprov typ på stämbanden 28/5
Skriva en bokbaksida av
Simon och ekarna senast 31/5
JAG TAR STUDENTEN!!!!

Jag har under hela terminen varit rädd att jag ska tappa motivationen nu i slutet men den känslan har inte kommit....förrän nu:( Vilket är extremt dåligt eftersom jag har slutprov i fysik B på måndag men jag få helt enkelt ta mig i kragen och kämpa ända in i mål:):)


Jag hyrde simon ekarna så att jag kan skriva en bra baksida:) Jag har redan läst boken så jag tänkte att det skulle vara kul att se filmen också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0