Igång

Så nu är jag någorlunda igång med träningen igen efter att ha haft ett uppehåll på tre dagar och bara ätit en massa skit. Jag startade min dag med en kopp te och sedan en promenad med mamma till ica för att köpa ingredienser till en princesstårta:) Sedan åkte vi till angered igen för att vi skulle träna men gymmet var inte öppet så vi tränade hemma istället:P Och nu kommer det snart folk hit för att grilla lite:P
 
Johanna kämpar med sina armhävningar:) Hon har köpt lika dana shorts som mig nu:(
 
Det går som sagt inte att vända bilderna av någon anledning:S
 
va snygg jag är!!!!!!:P Nu har jag klippt på ängen där vi ska göra vår lilla brasa:) Ibland är det bra att man jobbar på kviberg så att man kan hantera sådana maskiner:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0