Utbildning

Jag planerar att jag ska utbilda mig till dietist, som är en treårig utbildning, efter gymnasiet. Sedan har jag tänkt att jag vill utbilda mig till PT och då helst utomlands så man slår två flugor i en smäll. Och nu har jag hittat en utbildning som verkar helt underbar. Det är en 18-månaders utbildning i Australien där man blir PT och man får även utbildning i näringslära och lite buisness mm. Den verkar helt perfekt!!!!!!!!!Men..... Den kostar 171800 kr!!! Vilket är extremt mycket enligt mig och jag har räknat ut att jag måste spara 5000 kr/månad i 3 år för att sparar ihop till detta. Jag kommer naturligtvis inte ha råd att lägga undan så mycket varje månad men som tur är kan man ta lån så förhoppningsvis kommer jag någon gång under mitt liv att åka och göra denna utbildning. Allt är möjligt, bara man vill!!!

Kommentarer
Postat av: A-K

Sv: Ja, visst äre fint!? :)

2012-01-18 @ 19:12:19
URL: http://annakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0