Se er i spegeln!

Jag blir så trött på att det alltid står i tidningar hur man ska gå ner i vikt på kortast tid möjligt. För det första är det inte särskilt nyttigt att gå ner för snabbt och man går oftast upp de kilona igen om man inte ändrar sin livsstil. Det är ju alltid livsstilen eller mat- och träningsvanorna som det är fel på om man är tjock. För det andra så vill inte alla gå ner i vikt. Vissa vill faktiskt gå upp i vikt och har svårt att göra det så jag tycker att man borde skriva mer om det. Generellt tycker jag att man inte ska titta så mycket på siffrorna som står på vågen utan mer i spegeln. Där ser man om man är proportionerlig eller inte. Vikten kan ju bero på många saker. Man kan ha olika kraftiga benstommar som kan påverka hur mycket man väger.



Nu blir det snart övningskörning med mamma och sen ska jag gå på Box för första gången:)

Kommentarer
Postat av: Din knäppa Nattis

Håller med till fullo!

2012-01-14 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0