Min morgon

Jag måste bara få berätta om min morgon som både var bra och dålig. Jag kan ju börja med det som var bra och det var att jag, duktig som alltid:P, gick upp halv sju, åt frukost och gjorde lite hemmabodypump. Väldigt trevligt enligt mig.

Tycker av någon anledning bättre om att träna framför spegeln. ego?:P

Sedan fortsatte min morgon men nu av mycket mer förfärlig karaktär...
Jag kissade som vanligt precis innan jag gick, lite i förbyggande syfte. Ändå känner jag efter en kvart, när jag är nere på busshållplatsen, att jag börjar bli kissenödig. Efter 3 minuter på bussen känner jag att det börjar bli lite bråttom till toan och undrar hur jag ska klara de 20 minuters bussfärd som är kvar. När det är ungefär en kvart kvar tills jag är framme i Nödinge är det panik. Jag måste kissa och det nu!!! Jag sitter nu och vrider mig i olika ställningar i hopp om att finna ett sätt att sitta på då man kan hålla sig bättre. Nu sitter jag och andas med sjupa andetag och försöker intala mig själv att det inte är så långt kvar och att jag kan hålla mig den tiden som är kvar eftersom jag lyckats hålla mig ända fram till nu. De sista två mintuerna räknar jag ner för att försöka få tankarna på annat. Och självklart väljer busschauffören att ta den långa vägen in på hållplasten. När bussen väl är framme kan jag knappt resa mig från sätet och får gå med ihopknipna knän ut genom bussen för att sedan powerwalka till skolan och in på första toalett. Äntligen!!!!!! Efter detta toalettbesök är jag helt darrig av denna pers.
Något av det värsta jag varit med om!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0