Min dag

Jag måste bjuda på en bild på mig i ansiktsmask. Man är så himla snygg i det:P
Jag har i princip inte gjort något idag mer än att läsa om Ingmar Bergman och massa spa-grejer. Jag rekommenderar verkligen den peelingen som jag gjorde. Jag har aldrig haft så len hud förut.



Nu har jag redan suttit framför TV:n i en timme men jag fortsätter nog med det i några timmar samtidigt som jag äter. Av någon anledning har jag varit hungrig hela kvällen. Om det beror på att jag har ätit lite under dagen eller på att lingonveckan är på väg vet jag inte.
Här är i alla fall lite av kvällsmaten:

Linfrösmörgås med keso och en skål med mild lätt naturell yoghurt. Jag åt även en linfrösmörgås med ägg och kaviar och lite popcorn innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0