Mage

Nu när det bara är några veckor kvar till mitt mål att ha sexpack så tänkte jag visa vilka mag- och ryggövningar jag gör på gymmet.


Jag brukar värma upp med denna eftersom den tar i hela"korsetten"


Brukar göra 10*3 med denna magmaskin. (borde nog vara rakare i ryggen
ser jag nu)


Jag gör lika många på denna ryggamaskin men jag har ungefär tio kilo mer än på magen.


Detta tränar de sneda bukmusklerna. Jag brukar inte ha så höga vikter utan gör istället många repetitioner.


Mer funktionell träning. Jag gör även samma övning fast med benen åt sidan så att jag även tränar de sneda bukmusklerna.

Tack Natalie för att du hjäpte mig att ta bilder:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0