Hälsoprojekt

Jag kommer snart att starta ett hälsoprojekt som jag kommer ha i skolan och här på bloggen. Det går ut på att jag kommer lägga ut en regel nästan varje vecka. Sedan följer man bara de reglerna så kommer man förhoppnigsvis må bra och bli snygg:P
Jag kommer börja nästa vecka och lägger då upp första regeln. Kommentera gärna projektet och meddela gärna om ni är med. Det är roligt att veta hur många som är på:)

Jag har även tänkt lägga ut bilder på de övningar som jag gör för magen och ryggen till mitt sexpack men jag drar mig lite för att ta bilderna eftersom jag tycker det är lite pinsamt plus att jag nästan alltid tränar ensam sedan johanna fick körtelfeber:(

Ha det gött!! Nu ska jag träffa en kompis och ta en promenad och sen blir det bodypump!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0