Gomorron, gomorron

Jag blir galen på mig själv. Jag är jättetrött idag eftersom jag igår inte kunde somna förrän ca kl tolv vilket leder till att jag endast fick sova sex timmar vilket är alldeles för lite för mig. Anledningen till att jag inte kunde sova var för att jag höll på att planera en musikal i huvudet. Jag hittade på ett manus, bestämde låtar ocu bestämde vilka kläder som skulle användas plus hur dessa kläder ska sys. Haha egentligen kanske det låter ganska bra att ha det färdigplanerat men det är inte roligt när mitt huvud börjar med sånt precis när jag har tänkt att sova. Mitt huvud gör alltid så när jag inte har tränat och alltså är helt slut på kvällen.:(
Ha det göttans:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0