Espresso

Hej:) Idag ska jag åter igen bara säga vad jag har gjort under dagen. Jag har liksom inte så mycket mer att blogga om just nu. Jag struntade i alla fall i Afrodansen som jag skulle gått på idag för jag kände att min kropp var lite trött och mörbultad efter gårdagens combat. Jag åkte till stan istället med Johanna för att kolla på presenter till varandra. Korkade som vi är tänkte vi inte på att det var söndag så vi var där klockan tio när vi trodde att det öppnade men det öppnar ju elva på söndagar så vi tog var sin espresso och diskuterade min musikal medan vi väntade.
Jag hittade i alla fall tillslut lite presenter till Johanna och även ett linne som jag tänkte ha att träna i.
Glöm förresten inte att kolla in min blogg imorgon för då börjar mitt hälsoprojekt som jag har här på bloggen och i skolan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0