Ensam

Det är en aning deprimerande att vara hemma själv och städa. Man blir inte särskilt sugen på att träna heller men jag gjorde i alla fall bodypumpen som jag hade bestämt och jag har dammat hela huset så inte pappa ska behöva göra allt sen när han kommer hem. Jag kände mig som sagt lite smått deprimerad förut men så satte jag på en kopp te, åt en macka och satte på lite go musik så kändes allt bättre så nu känner jag mig glad och lycklig igen. Det enda som stör mig är huvudvärken som jag antagligen har eftersom jag inte har druckit något kaffe idag eftersom jag har bestämt mig för att var utan kaffe nu och i helgen. Nu sitter jag och väntar på att linsgrytan ska bli klar så jag sedan kan gå iväg till kören:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0