Dagens mat

Tänkte bara visa vad jag har ätit under dagen:)


07.45 Min frukost bestod av havre- och quinoagröt. Jag blandade även i bovete, linfrön och kanel och så åt jag det med mjölk och hemmagjord äpplemos.


12.00 Lunchen blev varma mackor och wokgrönsaker.


15.00 Sedan blev det mellanmål: äggsmörgås och en banan


18.00 Efter mag- och ryggträningen och innan bodypumpen tog jag en proteinbar så att mina mag- och ryggmuskler skulle klara sig.


19.30 Till middag blev det lax, potatis, sallad och romsås. (det blev lite konstigt med mina mattider idag eftersom jag tog en proteinbar mitt i träningen men jag vill ju ha kvar mina magmuskler)

Till allt detta har jag naturligtvis druckit vatten och till frukost blev det även en kopp kaffe.
Imorgon börjar skolan igen TAGGA massa plugg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0