Torsdagsmorgon

Nu är det Torsdag morgon vilket betyder att jag har sovmorgon. Men självklart utnyttjar jag tiden till att träna och dagens träning blir ett nytt pass som stod i en tidning. Det är cirkelträning  vilket enligt mamma är jättejobbigt så det ska bli spännande att se hur det blir. Jag har tänkt att varje torsdag ska jag prova något nytt eller något som jag inte gjort på länge just för att "överraska" kroppen. Jag gör ju min vanliga styrketräning och dans på måndagar och onsdagar där jag kan utvecklas och ta högre vikter men kroppen är välidigt bra på att anpassa sig och vänja sig vid vissa övningar så det är bra att göra något nytt ibland så blir man ännu starkare:)



Jag laddar upp innan träningen med gröt. På gröten har jag hemmagjord äpplemos och keso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0