Solnedgång

Jag tog en promenad nu när det är solnedgång medan jag väntar på att maten ska bli klar. Det är vekligen jättehärligt ute och det har det varit hela dagen. Första gången det är plusgrader på flera veckor och man märker att  våren är påväg nu när det är lite varmare när det är högtryck istället för iskallt. Kan någon förklara det för mig varför det är så!! Det är iskallt när det är högtryck på vintern och jättevarmt när det är högtryck på sommaren?????? Jag kanske borde veta det eftersom jag är naturare men det gör jag inte så jag hoppas att inga lärare läser detta:P


Jag kunde ta en lite "lättare" jacka på mig idag när det är lite varmare men halsduken är ju fortrafarnde ett måste.




Kommentarer
Postat av: marrrrrriii

kunde förklara högtrycksfrågan för två veckor sedan till geografiprovet men nu har jag glömt av allt ^^ hihihiihi

2012-02-12 @ 22:23:58
URL: http://chosenpessimist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0