Sara gästbloggar!

Hej!
Idag ringde jag Isabel precis en timma innan ett zumbapass skulle börja och frågade henne om hon ville hänga på. Hon skulle precis ta sin dagliga promenad och ombytt och klar var det bara att skynda sig ner till angered och ta första bästa spårvagn till sportlife almedal. Tio minuter innan vi skulle mötas upp får jag ett sms om att det krånglar med spårvagnen och att hon skulle bli sen. Jag går in på gymmet och hämtar ut min biljett, sätter mig i soffan och börjar bita på naglarna, nervös som jag var för att hon inte skulle hinna. Jag ringer typ femhundra gånger men hon svarar inte. Tillslut går jag fram till kassan och får personalen att ge Isabels biljett till mig. Precis när passet ska börja kommer hon äntligen och jag kan pusta ut. Passet var väldigt roligt. Ledaren var bra och blandade in många olika dansstilar. Det var även första zumbapasset för mig när de visar stegen utan musik innan och det är ett plus. Efter dansen köpte vi frukt på willys och stod i världens längsta kö!! Sedan satte vi oss i bilen och åkte hem med lite go musik i öronen.




Bjuder på en bild på mig och Isabel sen i somras när vi var i Mexico och hälsade på hennes syster och barn. Längtar tillbaka otroligt mycket, speciellt när man tittar på alla underbara bilder! Ha en bra kväll allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0