Plugg

Vaknade av väckarklockan idag som var ställd på 08.00 och mådde riktigt bra med tanke på gårdagens kväll på Sticky. Det blev ju inte precis sämre av att det var strålande solsken ute så jag tog på mig min nya topp och lackade mina naglar svarta och åt en god amerkansk frukost som mamma hade fixat. Denna frukost avnjöt jag tillsammans med Mariella som sov över inatt:)
Nu är jag hemma igen efter att ha varit i Nödinges bibliotek med Natalie och jobbat med vårt projektarbete:) Det känns som att vi har läget under kontroll nu även om det är en del kvar att göra:)



Toppen är från Gina tricot och kostade bara 50 kronor så jag är riktigt nöjd med det köpet:P


Vi har varit så duktiga idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0