Njuta av livet

Som jag har nämnde i något tidigare inlägg så är inte hälsa bara nyttig mat och träning utan även att man njuter av lite andra saker också så som kakor och bullar. Så idag kan man ju säga att jag riktigt har njutit av det goda som bjuds, så som semlor och fika. Att man samtidigt har fått umgås med massa gôtt folk har gjort att jag njutit ännu mer även om man på fredagar slutar klockan fem. Det är i alla fall en rolig lektion, Sceniska musikprojektet så man får ju sjunga och dansa lite och det njuter jag också av att göra:)


Årets första semla:)




Gôtt folk:)


Mer fika

Just nu sitter jag och njuter av jordnötter och vindruvor efter att ha ätit en god middag bestående av pasta med räkor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0