Myspys

Jag känner ig fortfarande inte helt frisk så jag struntar i att träna idag. Istället ska jag bara mysa och kanske plugga lite men idag blir det bara lätt plugg om stämbanden. Ska nog tända ett par ljus också för att riktigt komma in i mysstämning:P

Eftersom veckans regel handlar om att äta ofta tänkte jag lägga upp en bild på mitt mellanmål idag: En skål med mild lätt yoghurt med musli och päron.



Suddig bild på min mysoutfit. Jag älskar dom byxorna. Det är mammas men jag använder dom nog mer än vad hon gör:P


Kommentarer
Postat av: Emeliiiiiie

Isaaabeeel!!

Vad sägs om dansfilm-estetisk verksamhet-musiken malin har-"dokumentär stuk"-klassen ??? :D

2012-02-20 @ 18:45:02
URL: http://faiithfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0