Gohealthy

Jag känner mig väldigt glad och nöjd nu eftersom jag och Natalie har varit jätteduktiga och jobbat med vårt hälsoprojekt som också heter gohealthy (denna bloggen var från början tänkt att handla om det projektet). Vi är snart klara med rapporten så vi kan snart börja med redovisningen!! TAGGA!!!:P Jag blev ännu gladare när Johannna ringer när jag sitter på bussen hem och säger att hon kan möta mig nere vid bussen så jag fick en rolig promenad hem också med bästaste systern:)


Här satt vi med våra snygga datorer och jobbade:) Colaburken passar inte riktigt in på tema hälsa men ibland behöver man en sockerkick för att orka med:P



Min snygga syster som var så snäll och gick och mötte mig nere vid bussen:)


Kommentarer
Postat av: nattis

Jag behöver sockerkickar för att hålla ihop, haha!

Har precis skickat in labbrapporten och ska skriva i alla fall min reflektion på go healthy och läsa igenom slutdiskussionen. Tänkte att vi kanske kan försöka ha tagit bilderna på torsdag, innan studietiden? eller hinner du det? för då kan vi jobba på som bara den på torsdagen, jag kan fixa bildredigeringen när du är på gerhardmötet!

2012-02-21 @ 19:59:01
URL: http://narcissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0