Kallt

Förlåt att jag inte har bloggat så lite:( Men nu kommer i alla fall ett litet inlägg:)
Snacka om att det har varit kallt idag. Jag gick upp klockan sex idag för att ha en sista redovisning innan denna kurs är slut. Det var - 16 grader när jag gick hemifrån!!!!!! De är helt sjukt kallt. Men gud så fint det är ute. Det glittrar överallt, på marken, på träden, till och med i luften. Så det är ändå värt att det är så här kallt så länge det inte håller i sig för länge men än så länge är det bara mysigt:)
 

Kommentarer
Postat av: Mariella

Förlåt för att jag inte har bloggat så lite <3<3<3 haha dina blogginlägg blir bara bättre och bättre!

Svar: Hahah jag vet:P
gohealthy.blogg.se

2012-12-07 @ 21:34:53
URL: http://chosenpessimist.blogg.se
Postat av: Jasmine

Här i Löv.så hade vi -19 grader vid 07 på morgonen här om dagen =) , det är som en annan värld så fort snön har lagt sig ordentligt och solen lyser :)
Kanske dags att plocka fram skidorna igen haha och leta upp någon bra backe ? ;) .

Svar: Haha oj herre gud va kallt!!! Men fint:)
gohealthy.blogg.se

2012-12-08 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0