ingen inspiration

Jag har verkligen ingen inspiration när det gäller mat. Det är jättråkigt. Jag vet inte hur många dagar jag har tagit med mig kycklinggryta till skolan för det är det enda jag har gjort storkok av och har i frysen. Har ni något förslag på någon bra mat som man kan göra storkok av? Jag har precis ätit lunch nu som även den var väldigt tråkig och bara en blandning av allt möjligt: stekt ägg, couscous, keso, bönor, knäckemacka med ost och sill......
 
Nu ska jag i alla fall iväg till stan snart och träffa Johanna så kanske jag hittar lite bra julklappar om jag har tur. Sedan blir det ett core och Boogie woogie:):)
 
Hade ingen bild men jag tod en från internet på Göteborg:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0