Sjuk

Snacka om att bli sjuk vid värsta tidpunkten:
  • Midnattsloppet, vilket jag har tränat inför hela sommaren, är på lördag vilket innebär att jag antagligen inte hinner bli frisk.
  • Vi ska sjunga med kören på lördag i stan på barnfridsdagen.
  • Jag kommer behöva sjukskriva mig imorgon = mindre pengar vilket är dumt eftersom jag börjar plugga om en vecka och då behöver man massa pengar:P

Men, men det är väl ara att acceptera och vila så mycket som möjligt så att ag i alla fall blir frisk tills jag börjar skolan:) Då kommer jag förhoppningsvis blogga om lite mer hälsa också eftersom det är hälsopromotion jag ska studera.

Snygga bilder, eller hur??!!:P Jag har äntligen köpt en egen dator så jag provade webcamen lite

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0